Sidevisninger i alt

tirsdag den 3. januar 2012

Nytårskur



12 kommentarer:

  1. Her mangler nogle fisk ..... pausefisk ;-)

    SvarSlet
  2. #.sort symfoni - 03012012.2329
    Er det måske ikke nok at jeg har sat et billede af en torsk ind, min unge dame... 'hahahaha'

    SvarSlet
  3. Men så skal den der torsk jo svømme frem og tilbage i laaaaaang tid, til man falder i søvn af kedsomhed ;-)

    SvarSlet
  4. #.sort symfoni - 03012012.2343
    &Tænkte på om, hvis man gen'mix'manipulerede en andrik og en torsk så fik en flyvefisk... ;-)

    - det er bedre end sovepiller
    og nok mere effektivt... 'smiler'

    SvarSlet
  5. Helt sikkert! .... hvad skulle det ellers blive til? ;-)

    Tror, jeg vil satse på at sove uden bedøvelsesmidler af nogen art - det være sig piller eller næbbede torsk ;-)

    SvarSlet
  6. #.sort symfoni - 04012012.0002
    Den har sikkert også skæl og snorker - altså ikke pillen...

    ;-)

    SvarSlet
  7. Ahhh, den er nok meget sød, når det kommer til stykket :-)

    SvarSlet
  8. #.sort symfoni - 04012012.0013
    Det ka' jo være... ;-)

    SvarSlet
  9. hø hø hø.Er det der ikke en form for (v)Andalisme?

    SvarSlet
  10. #.julemanden - 04012012.0753
    - eller grafitti... 'hahahahaha'

    SvarSlet
  11. Kære nkristensen
    Troede ikke, at du også var inviteret til Dronningens Nytårskur? ;0))
    Mvh
    Henrik

    SvarSlet
  12. #.henrik - 05012012.1330
    Tør det smørrede grin af, din bandit... 'hahahaha.

    Sjovt nok så er Andrikken aldrig blevet inviteret med til Nytårskur hos M2 - der skal nok ikke så mange med at de kommer så langt ned på listen... 'griner højt'

    Men jeg blev slæbt med en gang af min meget søde mormor, som 4 årig, ned til en havn og skulle sige "goddaw" til Frederik IX - han 'klappede' mig een - ærligt nok skal det siges at det var blødt oven på mit hoved... ;-)

    - og så har jeg drukket bajere med Pingo på et værtshus i Aarhus hvor vi helt tilfældigt mødes i baren - det var den gang han stadig var en drengerøv og et par efter at jeg måske skulle være holdt op med at være det... 'griner'

    Men derudover så nej... 'hahaha'

    SvarSlet